IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Share
 

 Regulamin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Ankhesenamun

Ankhesenamun


Liczba postów : 9

Join date : 03/05/2017


Regulamin Empty
PisanieTemat: Regulamin   Regulamin EmptySro Maj 03, 2017 2:20 pm

Ogólne
1. Jest to forum pbf (play by forum). Oznacza to, że każde konto to jedna postać, która posiada określony wygląd i charakter.
2. Rejestrując się tutaj, automatycznie zatwierdzasz zasady. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania
3. Nick to imię/nazwisko/pseudonim postaci. Wszelkie konta z nazwami "KochamCię;**" czy "Tulunia12xD" będą usuwane. Nie może być też wulgarnych czy rasistowskich nazw.
4. Administracja to też ludzie. Nie są oni dostępni 24/7. Jeżeli wiadomość została napisana do admina, to na pewno otrzymasz odpowiedź.
5. Każdy człowiek popełnia błędy. A skoro administracja to też ludzie, to zdarzają się pomyłki. W takich sytuacjach uprzejmie prosimy o postawienie na kulturę i ewentualne argumenty, a nie emocje. Wszelakie pytania oraz uwagi konsultujemy przez pw/gg.
6. Decyzje administracji są ostateczne.
7. Prosimy o utrzymanie miłej atmosfery na forum. Każdy jest sobie równy.
8. ChatBox nie służy do kłótni. Jeżeli takowe się pojawią, prosimy je rozwiązać poprzez Prywatne Wiadomości. Uwierzcie, nikt nie chce słuchać Waszych żenujących ripost.
9. Administracja uprzejmie prosi o niereklamowanie innych for w miejscach do tego nieprzeznaczonych.
10. Na napisanie Karty mamy dwa tygodnie. Zamieszczona karta w budowie po tym czasie przenoszona jest do archiwum w Kartotece. Jeśli po czterech dniach nie zostanie dokończona, administrator zmuszony jest usunąć temat. Aby do tego nie doszło, należy poinformować administrację o nieobecności po przez prywatną wiadomość, albo gg.
11. Jeśli planujemy dłuższą nieobecność na forum, prosimy o poinformowanie w temacie o nieobecnościach.
12. Maksymalna ilość multikont to cztery.
13. Użytkownik, który nie wchodził na forum dłużej niż miesiąc i nie ma z nim żadnego kontaktu - trafia do grupy Nieaktywnych. Jeśli absencja się utrzyma, jest on usuwany. Jeżeli z jakiegoś powodu nie możemy wchodzić na forum, należy w miarę możliwości o tym uprzedzić administrację.



Fabularne
1. Nie wolno pisać na fabule bez wcześniej założonej i zaakceptowanej Karty Postaci. Inaczej otrzymamy ostrzeżenie, a nasz post zostanie usunięty.
2. Na posty muszą składać się przynajmniej cztery zdania złożone, nie licząc dialogów. Inaczej będą lecieć upomnienia.
3. Bilokacja jest zakazana. Wyjątkiem są eventy i misje.
4. Wypowiedzi zaznaczamy pogrubieniem, zaś myśli kursywą. Można, ale nie trzeba, zapisywać przy pomocy koloru. Uprasza się jednak o niekorzystanie z kolorów administracji.
5. Nie kierujemy postaciami innych. Jeżeli chcemy zadać innej postaci obrażenia, to tylko z udziałem Mistrza Gry/przy pozwoleniu owej postaci. Nie piszemy: "Podstawił mu nogę, a ten się potknął i połamał sobie kark", tylko: "Podstawił mu nogę licząc na to, iż się potknie i złamie sobie kark".
6. Posty powinny przestrzegać podstawowych zasad ortografii oraz pamiętać o interpunkcji.
7. Nie piszemy tRaWkĄ.
8. Jeżeli dotarłeś/aś do tego punktu, gratulujemy i jesteśmy dumni. Na końcu KP, najlepiej w ciekawostkach, napisz "cukinia".
9. Nie spamujemy.
10. Uprzejmie prosimy o tworzenie postaci autorskich. Wszelkie podejrzenia o plagiat innych Kart będą rozpatrywane.
11. Każda postać powinna mieć jakieś lokum. Mieszkania/domy zakładamy na fabule w wyznaczonych do tego miejscach/za zgodą administracji w innych, oryginalnych miejscach.
12. "Pikantne scenki" na fabule piszemy w ukryciu "[spoiler]" albo po prostu nad postem umieszczasz "+18" (i dotyczy to każdego postu, który zawiera takie treści). Postaraj się, aby było bardzo duże i bardzo widoczne. Dodatkowo przypominamy, że nie jest to forum hentai, a nastoletnie stosunki nie powinny stawać się chlebem powszednim. Administracja będzie podejmować odpowiednie kroki, jeżeli pojawią się zażalenia w tym temacie.



Pozostałe
1. Wymiary avatara to 250x400. Jeśli chodzi o podpis, nie ma specjalnych wymogów, dopóki nie zniekształca szerokości forum.
2. Posługujemy się postaciami animowanymi, mangowymi. Nie używamy zdjęć.
3. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za avatary użytkowników. Tak samo jak za treści umieszczane.
4. Avatary nie mogą przedstawiać wulgarnych i erotycznych treści.
5. Administrator w każdej chwili może usunąć avatar użytkownika.
6. Administracja przeprasza za długi regulamin.
7. Pamiętaj... Niech cukiniowa moc będzie z Tobą!



Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Użytkownicy o takowych zmianach będą informowani. Wszelkie podobieństwo do wydarzeń czy osób jest przypadkowe.

~Regulamin został w całości opracowany przez team CUKinia~
Powrót do góry Go down
https://jaksaa.forumpl.net
 
Regulamin
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Jaksaa :: Organizacja :: Regulamin-
Skocz do: